- ЗАВРШНИЦА РАДОВА
- Укупно 1.470 метара канализационе мреже омогућиће да се на њу прикључи 120 домаћинстава
Убрзаним темпом завршава се изградња фекалне канализације у делу трећег рејона и улицама Башаидски друм од улице Шумице до Карловачког пута, Карловачки пут према фабрици Ливница и теретног улаза у фабрику „Тоза Марковић“. Да се радови одвијају према утврђеној динамици, уверили су се и градоначелник Никола Лукач и члан Градског већа Мирослав Дучић који је посетио градилиште.
–Приводи се крају изградња фекалне канализације у делу града где је суграђани чекају већ деценијама. Укупно ће бити 1.470 метара канализационе мреже и за 120 домаћинстава биће омогућено да се приклључе на канализациону мрежу. Суграђани из овог дела града више су него задовољни што ће након вишедеценијског чекања моћи да се прикључе на канализациону мрежу. У току је израда пројектне документације за Железнички нови ред и Стрелиште и можемо очекивати да ћемо пре крај следеће године започети изградњу фекалне канализације и у овим деловима Кикинде. Упоредо правимо планове и за атмосферску канализациону мрежу. Важно нам је да наши суграђани имају комуналну инфраструктуру достојну животу у 21. веку – истакао је Лукач.
Милош Банда, шеф градилишта, истакао је да је изградња фекалне канализације у овом делу града започета 30. августа и да је рок за завршетак 15. фебруар наредне године.
–Очекујем да ће 30 дана раније сви радови бити окончани. Колектори су комплетно завршени у дужини од 810 метара, а остало нам је још постављање око 120 метара секундарне мреже. Урађено је и седамдесетак шахтова. До Нове године требало би да завршимо највећи део послова, а да почетком наредне године завршимо и довођење у првобитно стање на овој деоници односно бетонирање и асфалтирање коловоза – рекао је Банда.
Извођач радова је „Градитељ НС“, а у радове ће бити уложено 25,5 милиона динара. Средства су обезбеђена у буџету Града и на конкурсу Покрајинског секретаријата за пољопривреду, шумарство и водопривреду. Циљ града је да наредне године фекалну канализацију добију и делови улица попут Стевана Синђелића и Мокринског друма који су били изузети приликом изградње у ранијим периодима.